środa, 7 lipca 2010

Sklep z KAWĄ

Powoli odrestaurowujemy z Agą sklep internetowy. Poprzedni przepadł, ponieważ natłok wydarzeń z poprzedniego roku uniemożliwił nam prowadzenie dodatkowych działań, ale powoli stajemy na nogi :)
Na razie jest w powijakach, ale codziennie dodajemy kilka szczegółów i pewnie na dniach ruszymy. Chciałem podziękować Michałowi za udział w poprzednim sklepie, bo bez niego i tego pierwszego by nie było. Teraz sami uczymy się języka "HTML" i jak dobrze pójdzie to może i poważną witrynę "WWW" otworzymy.
W przyszłym tygodniu mam trochę zabawy w serwis maszyn do kawy. Jak tylko uda mi się znaleźć ładowarkę do aparatu to wkleję kilka zdjęć :)

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki. Jako Wasz wierny kibic i klient życzę powodzenia. Krzysztof.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również trzymam za Ciebie kciuki, biorąc pod uwagę fakt, że w ostatnich dniach przyprawiłeś mnie o niezły ból głowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)
    Dzióbas przepraszam po raz kolejny, ale wierzę, że to da nam rozpęd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze wybieram białą! Parę razy próbowałam przestawić się i pić czarną, ale jakoś to nie był ten smak, którego chciałam. Dlatego teraz po prostu białą! Odkąd mam kawiarkę, sama staram się dobierać do mojej kawy kupionej pod tym adresem ciekawe smaki. Póki co króluje kawa z chilli! Idealna na zbliżające się chłodne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń